بخشایش

خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


توزیع مواد غذایی بین نیازمندان شهر بخشایش

مرکز نیکوکاری شهر بخشایش با مشارکت آقای حمید رضا عقیقی بخشایشی به مناسبت ماه مبارک رمضان و به تاسی از مولایمان حضرت علی (ع) طرح همیان مولا را با هدف احیای شب گردیهای آن حضرت به منظور رساندن اطعام به فقرا و ایتام اجرا می کند.

 

 

با توجه به سنت حسنه ای که همه ساله در ماه مبارک رمضان توسط خیری به نام حمید رضا عقیقی فرزند مرحوم دکتر عقیقی بخشایشی در شهر بخشایش صورت می پذیرد، رمضان امسال نیز با همکاری مرکز نیکوکاری شهر بخشایش و با حضور خود آقای حمیدرضا عقیقی، بسته های همیان مولا شامل گوشت گرم، خرما، برنج و روغن به ارزش ۲۰ میلیون تومان بین مددجویان و افراد کم بضاعت به عنوان افطاریه توزیع گردید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در سه شنبه 17 تير 1393برچسب:حمیدرضا عقیقی ، ماه رمضان ، همیان مولا ، مرکز نیکوکاری شهر بخشایش ، مرکز نیکوکاری بخشایش, ساعت 19:6 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب